SALKANTAY MACHU PICCHU GEEN FOTOS, WEGENS VIRUS - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Maaike en Jeroen Tesselaar en Veltheer - WaarBenJij.nu SALKANTAY MACHU PICCHU GEEN FOTOS, WEGENS VIRUS - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Maaike en Jeroen Tesselaar en Veltheer - WaarBenJij.nu

SALKANTAY MACHU PICCHU GEEN FOTOS, WEGENS VIRUS

Door: maaikejeroen

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Jeroen

22 Oktober 2011 | Peru, Cuzco

Sorry jongens we hebben erg lang geprobeerd foto{s op onze site te zetten maar dat gaat niet meer lukken.

Blijkbaar hebben we in het vorige internetcafe een virus op de geheugenkaart van het fototoestel opgelopen en is het nu niet meer mogelijk om de fotos op internet te krijgen (BALEN).

Vanaf nu gebruiken we daarom een nieuwe geheugenkaart en hopen we dat dit ons niet nog een x overkomt. Volgende verhaal dus hopelijk wel met fotos..

• 26 Oktober 2011 - 15:41

Linda:

Hé Familie,

Ik was jullie niet vergeten hoor!
    Ik ga nu alles bekijken en lezen. Tot later. Dikke kus

• 26 Oktober 2011 - 18:00

Bettie:

Hoi maaike en Jeroen
    Geniet van jullie verhalen en avonturen. Heftig hoor, maar wat een ervaring
    Heel veel plezoier nog daar
    Groetjezzz

• 27 Oktober 2011 - 19:51

Job:

Hoi Maaike en Jeroen,
    Leuke en mooie foto's hoor.
    Maaike, ik mis je op atletiek.
    Groetjes van Job

• 29 Oktober 2011 - 20:30

Margriet:

hoi hoi jongelui, tis stil aan de overkant......liefs mams

• 30 Oktober 2011 - 16:16

Jan & Sylvia:

Hey Maaike & Jeroen,
    Hoe maken jullie het in Argentinië? We popelen om weer wat van jullie te vernemen! Hier is vannacht de klok terug gegaan en hebben we weer wintertijd; de temperatuur is niet verkeerd, zo'n 13 graden, maar het is egaal grijs buiten, so saai! Gisteren de verjaardag van Dennis gevierd, jullie krijgen de groeten van de hele fam. En niet te vergeten van buurvrouw Tiny; die kwamen we tegen bij het boodschappen doen en ze vroeg ons om jullie vooral de hartelijke groeten te doen, bij deze! Veel plezier en een dikke zoen van ons.